måndag 5 april 2010

Soppor & Solbrillor!

Gokväll kära vänner!
Har ni det bra såhär på annadagen? Själv har man jobbat...Men jag är lika glad för det: )
Hittade mina solbrillor igår. Stod nog i affären och provade i sisådär 2 timmar. Fick ringa dit Joa så han fick komma och vara smakråd! Ville ha stora, svarta, lite glittriga på sidan, sköna. DET är en sak som jag inte tänker snåla med. Mina ögon behöver bra solisar och dessutom när man befinner sig här i solen konstant är det mycket viktigt!
En fin liten låda...

Med ett par snyggingar i! Och dessutom 30% rabatt så det var ännu bättre!

Vad tycker ni??

Fastans andra dag och det går fint. Ni kanske undrar ska hon inte ge upp någongång och tjata om detta bantande. Svaret är NEJ, inte tills den dagen jag e nöjd vilket jag hoppas blir snart!

Ok såhär har dessa dagar sett ut.. Och det är inte ens svårt. Soppor är ju hur gott som helst: )

Dag 1
Smoothie
Tomatsoppa till lunch och middag.
Snacks Melon

Dag 2
Youghurt
Tomatsoppa till lunch och löksoppa till middag
Snacks Melon.. Igen, det är ju så gott!

Nä nu är det duschen och sen web tv. Har insett att web tv ju är mycket bättre än vanlig tv. Man kan bestämma själv när man vill se programmet om man nu missat det. Iaf när man är här och inte har svensk tv och bara dessa tråkiga arabkanaler....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!