torsdag 15 april 2010

Khatt weekend.

Vi ska spendera helgen i i bergen ute i öknen. Ska bli hur mysigt som helst. Hotellet heter Khatt hotel spring and spa och det är varma källor där och givetvis ett spa. Underbart! Vi firar lite att Joakim har lyckats sälja en villa ute på Palmen: )

Så torsdagskvällen går i mystecknet med tv tittande. Har precis ätit lite thaimat från Lemongrass. Japp det heter samma som den restaurangen i Malmö som har super god mat och som jag har jobbat i EN dag på... Kanske iaf Dubais bästa thaimat, för min del blev det kycklingspett a la satay! Nu väntar kaffe och svensk tv.

Ha en trevlig kväll och för Dubaibor en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!