tisdag 6 april 2010

Svettigt värre!

Mötte Caroline på stranden efter jobbet. Vi gick en promenad längs vattenbrynet och det är ju skönt, eller?? Vi svettades som galningar så det blev inte så långt... Varmt var det idag, mycket varmt! Men nog en 30 min gick vi och om man svettas så mycket som vi gjorde så måste det väl räknas som säkert 1 timmes promenad iaf tycker jag!

Gick till ett ställe som jag gillar nere på walken som heter Pain Quotidien. Känns som ett "svenskt" ställe liksom med goda mackor och sallader vilket annars kan va lite svårt att hitta här. C tog min favvosallad med penne, kyckling, pesto o annat gott o gott bröd bredvid... Jag tog en smoothie och en vatten, grattis. Men helt ok när man är taggad som jag nu. Dessutom trevligt sällskap så det räcker ju gott. Tog en sväng till Boots och där är det omöjligt att komma ut tomhänt så det blev en sån där spray som skyddar mot värme och ger glans. Ja vi får väl se gällande glansen!! Sen avslutade vi med kaffe på Starbucks och nu är jag nyduschad och redo för svenska hollywoodfruar. Kollade inte tv igår förresten, började på en bok som heter The power of now som jag berättar mer om lite senare. Pratade även med världens bästa Maria på Skype. En av mina bästa vänner som jag verkligen beundrar, hon är så stark! Love you darling.

En annan sak... Har ni hört talas om kylaggregat för datorn? Det har jag.. idag från en arbetskollega. Har ju berättat för er att vår dator är kass och att vi måste ha colaburkar under när vi kollar tv eller skypar. Tydligen kan man köpa ett kylaggregat till laptops, då det är ett vanligt fel hos laptops.. Vem orkar gå och fixa det jag menar kostar säkert lika mycket som att köpa en ny och det kommer vi inte att göra än.. Så här i dessa tider!

3 kommentarer:

  1. Hej gumman. Om du har skrivit till mig på jobb o undrar varför jag inte svarar så är det för att jag hemma sjuk! Puss

    SvaraRadera
  2. Hej vännen. Jag tänkte med att du var hemma. Det är ju inte vanligt att inte höra ett ljud från dig min sötnos. Vi brukar ju chitchatta hela tiden. Vad är det för fel på dig, har det med tröttheten att göra, blir orolig!!! PUSS

    SvaraRadera
  3. Jag ska till läkarn imorrn o ta prover - har sovit en hel dag nu nästan. Sjukt trött på det. Hörs av imorrn älskling!

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!