lördag 3 april 2010

Garden Collection.

Yes! Där fnns en massa kvar på HMs Garden collection så det blev 2 klänningar och en vit tunika! Snyggt och bra priser, me like! Blev även en massa profukter från Kiehls. En fuktkräm, en rengöringskräm och en mask! Kollade solbrillor men hittade inga, sånt där tar tid. Det värsta med att kolla solbrillor är att de jäkla försäljarna kommer fram hela tiden och ska hjälpa en. Låt mig vara, jag vill kolla ifred! De GER sig inte. Måste ju säga att Dubai Mall är den bästa mallen att shoppa fast den är stor som attans! Fina omgivningar med eller hur?

Det bidde lunch på ett ställe som hette Vapiano, sallad och bruschetta. Sen promenixade vi hem till Caroline och hämtade min sill: ) OCH salta sillar fick jag med! Och skjuss hem! Tack tack: ) Nu är det kaffe på balkongen, en kitkat sen svira om till min nya fina klänningar, den har gult i sig så passar fint till vår påskmiddag. Jag ska göra Janssons, för första gången. Måste först handla hem lite grejor på waitrose dock. Väntar på mannen, han är på beachen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!