onsdag 21 april 2010

Coctailparty eller hemmakväll..?

Hemmakväll! Varför? Jo efter en lång, stressig arbetsdag och 40 längder simning, idag igen... 3 e dagen i sträbk by the way så blir man trött... Och ont i magen har jag med. Så det nyöppnade hotellet får vänta lite, kanske kollar vi in det till helgen och tar en liten drink.

Gårdagskvällen spenderades med fina Carro på Marina walk, på ett ställe precis nere vid båtarna. Jag tog en citronmint juice och njöt av brisen i mitt hår. Jag älskar att det är ca 32 grader här nu. Det är helt helt underbart!

Mycket strul med de där jäkla askmolnen. Förstår vi egentligen vad detta orsakar. Mitt jobb strular då folk flyger hit till höger och vänster, men det är kanske det minsta. Folk är strandade överallt överallt. Här i Dubai är det kaos på flygplatsen. Givetvis. Vad hade man väntat sig av Dubai, servicen här är ju under all kritik. Men den värsta värsta måste ju vara ekonomin, vad händer med ekonomin och ännu värre naturen!!! Detta spökar i mitt huvud och jag hoppas allt löser sig och blir bra.

Nu eftersom det är onsdag och hemmakväll så väntar LOST. Avsnitt 13, endast en månad kvar nu till le grande finale!!! Hoppas hoppas att jag får lite svar idag. Jag önskar några svar iaf snälla, jag vill inte än en gång sitta som ett frågetecken. De måste börja knyta ihop nu, det är dags!



2 kommentarer:

  1. Gumman lilla!
    Så mysigt ni ser ut att ha det, och den goda Juisen du drack,den glömmer jag aldrig.
    Brun och söt är du.
    Puss Mamma

    SvaraRadera
  2. Nä den är smarrig!! Finns den i Sverige? Tack mamma. Puss puss

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!