söndag 4 april 2010

Mys.

Har haft en mysdag. Kom ner till poolen vid elva då var där 3 pojkar som var i poolen och badade. Jag gick upp därifrån kl halv tre, då var de kvar! Hur är det möjligt att bada så länge? Fryser de inte, tröttnar de inte? Var man så själv när man var liten?

Har haft mask i ansiktet, en ny jag köpte från Kiehls igår. Hur skön som helst. Soothing gel mask heter den och ger FUKT, vilket vi alla vet är det bästa för huden. Har plockat bryn, målat naglarna läst lite till. Nu ska jag gå en promenad till Marina mall och kolla lite solbrillor, även ta en sväng till affären och handla frukt och grönt! Ikväll är det en massa serier som gäller!

Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!