fredag 13 november 2009

Utvilad & Mysfrukost.

Gomorron


Jag har precis haft mysfrukost på balkongen.

Var nere och handlade färskt bröd på Waitrose, mmm.


Joakim var och visade en lägenhet men jag mös för mig själv och läste tidning.


Är utvilad efter att ha sovit en 10 timmar, skönt. Behövdes.

Såg Americas got talent som vanligt igår och idag är det final. Vill inte missa det. Börjar kl 21 så får se om jag hinner hem till dess från Karama!



Passade på att handla vitaminer väl i mallen. De här är mycket bra. Allt i ett:-)



Nu ska jag mysa vidare ner till poolen, öppna en ny bok och ta några simtag!


Vi har fått ok att vara där nu när han äntligen har betalat avgiften. Ska tom få sim id för att komma in.. De får vi snart, än så länge bara tillfälliga papper. Herregud vad allt ska vara speciellt här då:-)


Kom på en sak imorse... Det är fredagen den 13:e!!! Vänner var försiktiga;-)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!