tisdag 10 november 2009

This is it.



Kom precis hem och har sett filmen. Jag är fortfarande rörd efter den. Vilka texter han har skrivit, vilken underbar artist han var, är. Jag ryste när jag lyssnade på vissa låtar han skrivit. Han gjorde mycket för vår värld och det är så jävla rätt i låten The man in the mirror som förövrigt är en favorit låt. Det är bara man själv som jag börja med att förändra inte alla andra. Se den säger jag bara.


Tänk om han fortfarande levt och gjort den här sista konserten. Det går inte med ord att beskriva hur fantastisk den skulle blivit och nu fick man se en glimt av det.


När jag ser honom så tycker jag så synd om honom. Att han har blivit så jagad i så många år. Jag för min del tror inte ett ord på allt skit som sagts om honom. Jag är ett stort fan. Jag hoppas som vissa säger att han inte är död utan allt är uppgjort och att han nu äntligen får vara i fred. Men på ett eller annat sätt så får han ju sitt lugn ändå, var han är.


Snart dags att sova. Trött efter en trevlig och intensiv dag. Joakim hämtade mig efter jobbet som vanligt och vi åkte direkt till Battuta mallen. Det blev thai mat på lemongrass, favvo thain. Bion började inte förrän en timme efter vi ätit och vad är då inte bättre än att spendera tiden i affärer. Eller rättaresagt bara en affär. De har öppnat en ny Splash butik och handlade man för 100 Dirham så fick man 25 dirham. Jag handlade för 200 dirham och fick då en top gratis, utmärkt. Det blev 2 söta tunikor, ett halsband och såklart gratis toppen:-) En toppen bio på det så var dagen helt enkelt mycket bra.


Imorgon middag på ett hotell med jobbet, blir trevligt!


Sov sött.

LOVE C




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!