fredag 27 november 2009

Another day @ the pool.

Läser en superbra bok som jag fick av Jess. En tillräckligt vacker för för att dö på. Handlar om en svensk kvinna som bor i Brasilien. Knarkaffärer mm. Rekommenderas!

My love...

Han dyker!!!

Jag simmar mina 40 längder..


Nu, klar. Med ett gott glas vitt i våra fina stora glas vi köpte igår.
Nu väntar Madinat med min gamla kollega. Ska bli riktigt trevligt. Har en privat chaufför dit iaf men hem är nog osäkert;-)
Önskar er en trevlig kväll!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!