måndag 9 november 2009

Magont.

Har jag haft idag hela dagen... Inte kul alls. Då jag är ganska så "fast" ute på mitt jobb så visste jag inte hur det skulle lösas. Hade inga panodil. Som tur var så kom J och hämtade mig på lunchen och så åkte vi till macken och handlade och samtidigt åt lunch tillsammans. Det är väldigt skönt att komma bort från kontoret ett tag på lunchen. Jag har ju en timmes lunch men utnyttjar liksom aldrig det nästan då jag inte har bilen och kan köra iväg. Det finns inga affärer eller restaunager i närheten så det krävs bil.

Då vi har träningar här så har vi ju mat men då kanske man äter i en kvart och sen går tillbaks till datorn... När det inte är catering så har vi en kvinna som kommer in och säljer mat, mackor mm som är jättegoda faktiskt.

Det är som sagt väldigt mycket på jobbet nu med alla träningar som pågår. Jag har haft chefer från Sverige här och suttit i möte, träning själv mm. Nu börjar det lugna ner sig lite.

Har jobbat över en del så ja jag är ganska slut faktiskt. Helgen som kommer måste jag vila upp mig. Det var en trevlig helg med Jess o Tobbe. Tyvärr är det så att de inte kommer stanna... De åker hem redan på lördag natt... Ja så lite ledsen, hängig, ont i magen det är så jag känner mig just nu. Ska hänga in en massa tvätt och laga lite middag nu hade jag tänkt. Och proppa i mig lite panodil, enda som hjälper:-)

Ha en bra kväll!
Kram C

1 kommentar:

  1. Hur kommer det sig att J o T åker hem redan. De kom väll nyss?
    Trist i vilket fall.
    Kram Bison

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!