lördag 14 november 2009

KARAMA!!!!

Hur har jag kunnat missa detta UNDERBARA ställe i 14 månader. Det är helt jävla sjukt är vad det är!! Nu äntligen har jag hittat dit iaf. Fler fler gånger lär det bli:-) Jag älskar ju sånt. Tusentals små affärer utomhus och pruta pruta. Deala och ha sig haha. Här ser ni bilder på det som följde med mig hem



Juicy Mysdress i babyrosa och guld.

Brun läder Mulberry väska.


Massor av filmer.


Så igår låg vi vid poolen. Jag simmade 1 km. Vi beställde frappucino och varm macka på Costa coffee som ligger precis vid poolen. Känns ju verkligen som man är på semester när där ligger en servering precis vid poolen och man kan inta sin lunch i solstolen. Jag började på en ny bok som jag fått av Jess. Änkligen, en fortsättning på den boken jag sträckläste på flyget hit. Denna är minst lika bra.


Vid halv fyra gick vi upp. Jag gjorde mig i ordning sen körde jag och hämtade Jess o Tobbe vid deras hotell. Körde till det hotellet där vi bodde precis i början. Dit hittar jag ju! Parkerade bilen där sen tog vi en taxi för jag hade ju aldrig hittat till Karama annars!


Vi spenderade 2 och en halv timme där och var i himmelriket haha. Jag skulle låna en toalett och först visade de mig till en public ute på gatan som var det VIDRIGASTE jag sett i mitt liv!!! Bajs överallt fy fan fy fan. Sprang tillbaka och då tog en av säljaren oss och vi gick till en annan byggnad. Där var det en ren toa plus att vi fick gå in ensamma i 2 små butiker där en massa härligheter fanns!!!! Sånt de inte fick sälja på det andra stället. Där fanns allt från Mont Blanc pennor, stumpor till klockor and you name it they got it!!! Fick med mig en Dior sjal därifrån:-)


Jess köpte också och höll med om att detta var ju det bästa haha! Tobbe var väl inte lika entusiasisk... Som Joakim, jag menar han var ju inte ens med. Han hatar sånt. Men filmerna blev han iaf glad för:-)


Var hemma vid 21 och såg finalen av Americas got talent. Han som jag hejat på hela tiden. En svart operasångare han vann!! Tjohoo och han grät av glädje! Till finalen åt vi takeaway från Noodle room!


Nu- Städat undan lite och ätit den sedvanliga frukosten på balkongen. Väntar på Jess o Tobbe. De checkar ut från hotellet idag så de ska hänga här hela dagen, me like!! Vi ska vara vid poolen. Sen tänkte jag vad jag skulle laga för middag då kom jag på att Tobbe e ju kock så kanske kan han bestämma vad jag ska handla och så får han laga!! Hoppas han också gillar detta upplägget. Det är ju inte alltid man får en kock som kan laga ens mat!!!!! Vi får väl se:-) Kanske blir det en mani o pedi med. Skulle verkligen behöva det och Jess lär ju inte säga nej till det heller!


Har jag nämnt att jag älskar HELGER??? :-)


Ta hand om er idag mina vänner,

Puss C








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!