fredag 20 november 2009

Mina nya brills!

God eftermiddag på er mina söta läsare!

Det är helg och det är så sköönt. Har legat vid poolen , simmat och läst.

Joakim är iväg på en visning. Samm hus 3 dagar i rad så hoppas hoppas att det blir en affär. Då får vi fira ikväll tycker jag bestämt:-) Har varit själv nu på eftermiddag så passat på att duscha, sockermask (peeling) i ansiktet, målat naglarna. Jag är trött på denna urdåliga manikyr man får här så som utbildad hudterapeut tar jag nu saken i egna händer och målar mina egna naglar:-) Man betalar 40Dirham, inte så mycket men ändå... Och så håller det i 3 dagar. För dåligt! För de pengarna kan jag köpa fina olika färger på nagellack istället. Jess hade lämnat en till mig som var brunröd och jättegfin. Tack gumman:-)


Har lagt upp lite bilder nu på mig o mina nya brills.



Visst ser jag väl väldigt intellektuell ut nu, eller vad tycker ni? ;-)

Såhär ser de ut från sidan...


Och rakt framifrån. Här får vi också se min fina färg på naglarna!


Har ni det bra denna fredag? Åhh vad jag tycker det är tråkigt att ni inte skriver några kommentarer, kom igen nu!!:-)


Väntar på min älskling så ska vi ner till någon strandbar och ta en drink. Mysigt. Vill gå så vi hinner se solen gå ner... Den gör ju det ganska tidigt nu. Vid 18 är det mörkt ute redan. Sen har vi inte så mycket planer. Antingen laga middag hemma eller äta något ute kanske. Joakim och jag umgås väldigt mycket, typ alltid. Han är min bästa vän och älskling. Det bästa är att vi aldrig blir trötta på varandra. Vi har så himla kul ihop:-)


Nu kom supermarket killen och lämnade vatten som jag ska sätta in i kylen!

Hörs senare,

Puss C




3 kommentarer:

  1. Hej gumman! Fint nagellacket va på dig. O brillorna förstås:-) I dag fick vi tillbaks lyan - sååå skönt! Nu ska vi köpa pizza o kolla idol. Puss! Saknar dig o värmen som bara den!

    SvaraRadera
  2. Tack gumman! Va mysigt att ni har fått flytta in,skönt att det löste sig. Saknar dig med i massor. Det var så skoj att ha dig här. Men hoppas vi ses till jul. Puss o kram.

    SvaraRadera
  3. Hej gumman!
    Det var fina glasögon, de passade dig bra.
    Många Kramisar mamma.

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!