torsdag 5 november 2009

Fyrverkeri och Indisk takeaway.

Helg, äntligen helg! Som jag har längtat...
Jobbade över idag för var på kurs hela dagen och då hinner man liksom inte med sina vanliga arbetsuppifter... Var jättemycket trafik på vägen hem så var hemma vid kvart över sju. Direkt ut på balkongen och njöt. Visst finns det inget bättre än fredagskänslan!
Denna skålen ni ser på bilden finns tyvärr inte längre kvar, någon enstaka seg råtta kvar bara:-)


Ingen av oss orkade laga någon middag
så det fick bli indisk takeaway. Innan middagen så hör vi något... Tittar ut, då är det värsta fyrverkerierna utanför vårt fönster! Har ingen aning om varför men trevligt så där att fira in helgen tycker. Efter ett tag så sprang jag iväg och hämtade kameran men då slutade det givetvis...
Time for dinner! Nu är vi proppmätta och jag är så trött så jag knappt kan hålla ögonen öppna...
Lite tv, favvon Americas got talent. Nu är det bara 20 kvar, spännande!!!

Ska bara hänga upp lite tvätt först.
Imorgon är det mysfrukost sen guidad tur. Jag ska visa Jess och Tobbe. Ska bli jätteskoj sen bli det väl middag ute på någon restaurang!
Ha en mysig kväll,
Puss C



1 kommentar:

  1. Hej gumman!
    Hoppas allt är bra med er. Här rullar allt på som vanligt. Räknar ner till Thailand nu åker den 15/11. Ska bli skönt med lite värme. Minusgraderna har börjat komma nu. Hur har ni det hur går det på jobbet? Filippa mår prima...växer som bara den hon kryper och vilken dag som helst går hon. INte klokt vad tiden går. Hör av dig kram kram och hälsa Joakim!

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!