måndag 14 december 2009

Te och pepparkaksmys.

Vad gör ni denna måndagskväll i December?


Vi har just varit nere på walken och ätit italienskt och nu är J iväg på visning så då passar jag på att mysa med filt, te och pepparkakor. Boken får vara mitt sällskap ikväll.


Idag har jag ringt på en lägenhet i samma hus fast 12 våningar upp och lite större än den vi har nu. Ska titta på den imorgon så får vi väl se...


Räknar ner nu... 2 eller 3 dagar kvar tills semestern. Månen bestämmer som sagt. Det ska bli såå skönt att bara vara på ett resort och ha det bra.


Höres vänner!

Puss C




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!