onsdag 2 december 2009

Den nakne kocken.

Eller i alla fall i morgonrock haha. Underbar syn det här när min man håller på att laga mat! Det är inte ofta man ser det men när det händer... Då väntas smarrigheter. Det doftar ljuvligt från köket nu mmmm. Massa vitlök, räkor och pasta!!! Jag tar disken så klart. Så är det ju, den som lagar mat slipper diska. Gör det gärna idag!

Vilken härligt underbart slappt dag vi två har haft idag. Det är inte sant. Jag menar ni ser ju. J har ju fortfarande morgonrocken på sig haha! En precis sån här dag jag ville ha. Vaknade vid halv åtta, började läsa, frukost, fortsatte läsa, duschade, åkte till mallen... Här ser ni påsarna jag inhandlade...

Och här är vad som fanns i dem. Massa produkter. I love produkter som ni känner till!!!

Med massor av prover!!
Resten av dagen har vi bara slappat och läst, mys mys!
Nu kallar kocken och nu är maten klar!
Ha en trevlig Nationaldag ni som bor här i Arab emiratet!
Puss C



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!