tisdag 15 december 2009

Mammi!

Min mamma kommer och hälsar på mig!!! Jag är så glad så glad! Det var meningen att hon skulle kommit hit förra året men det blev aldrig av. Så nu blev det detta året istället. Ingen är gladare än jag. Jag ska få rå om henne och visa henne mitt Dubai i en hel vecka. Joakim har beställt en resa hem samma tid så då passade det ju perfekt att hon kom. Finns liksom inte så mycket plats annars i vår lilla etta!


De kommer att åka samma flyg så jag kör J till flygplatsen när han ska till Sverige och så hämtar jag upp mamma sen samma sak när mamma ska hem så lämnar jag henne och hämtar upp den andra. Kan inte bli bättre och jag slipper vara här alldeles ensam. Ska bli helt underbart skoj!!!! Så idag ringde hon och berättade detta och jag hjälpe henne med att boka resan på nätet så nu finns det ingen återvändo mammi:-)


En annan kul sak är detta lilla lila paket;





Fick det idag, en tidig julklapp kan man kanske säga.

En hel box från Sephora fyllt med underbara lila ljuvligt doftande produkter såsom peeling, parfym, bodylotion, mm mm.


Ha en härlig kväll så hörs vi mina vänner!

Puss C

2 kommentarer:

  1. Åh vad kul för dig gumman! Är så glad för din skull - vet hur mkt det betyder för dig:-) Hoppas på att du kommer o hälsar på oss me snart...saknar dig så att det gör ont:-(

    Puss jess

    SvaraRadera
  2. Hej honey bunney!
    Ja det betyder jättemycket för mig ska bli så himla skoj! Saknar dig med sötis alldeles för mycket. Är glad för din skull för nya jobbet, grattis!!!!!

    Puss

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!