måndag 28 december 2009

Avatar



Vi har sett den nu. Så sjukt vackert gjord!

Alla dessa vackra färger!!!


Ångrar att vi inte valde att se den på Imax, 3 D skärmen men då hade vi fått vänta i 3 timmar och det pallade vi inte. Men tror nog faktiskt att vi ska se den igen på den skärmen ändå... Känns som att det verkligen är en film man ska se så. Om ni inte har sett den än så måste ni verkligen sen den. MÅSTE.


Annars inte så mycket att rapportera härifrån sandlådan. Tillbaka till jobbet och verkligheten och det känns bra.Inga problem att komma upp om morgnarna. Ganska lugnt, eller väldigt lugnt då de flesta har semester nu och ett tag till.


Nu ska jag hugga in på min Wagamama tallrik med Yaki Soba nudlar. I love wagamama! Upptäckte det i London och som tur är så finns det här med. Sverige vet jag inte hur det ligger till med den saken. Finns den där än?


Puss C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!