måndag 21 december 2009

God Jul

GOD JUL


Vill jag önska mina läsare, mina nära och kära.





Önskar er en lugn och skön jul med allt vad det innebär. God mat, familj, vänner och hoppas att ni har varit snälla så att tomten kommer med en massa fina klappar!


Vi åker imorgon bitti till Ras Al Khaimah och Hilton resort and spa där vi ska fira en inte så traditonsenlig jul. Vi ska absolut inte ta med datorn utan ägna dagarna åt varandra. Mys, sol, bad, läsning, god mat, massager och behandlningar på spaet, långa promenader och massa goda nyttiga färskpressade juicer vid poolkanten.


Hoppas att tomten hittar dit bara!:-)


Vi ses om några dagar.

Ha en riktigt mysig vit jul!


Julkramar Katten!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!