fredag 30 oktober 2009

Jonas Eckel.

Fredag idag, innebär göra vad man vill och bara slappa!

Vaknade vid 8 och började läsa den här boken som jag nu är fördjupad i. Så är jag. När jag börjar läsa en bra bok så kan jag inte sluta förrän den är utläst och denna är riktigt bra:-)


En paus dock till frukost. Jag pressade färska apelsiner. Har ingen press nä utan gjorde det med händerna lite drygt sådär men gott är det! Som sagt nu sitter jag på balkongen och ska läsa lite till. Om en timme ska vi gå ner till stranden. Gå ner, skönt:-) J ska kolla på ngn lägenhet vid Jbr samtidigt.

Gårdagens middag i bild, mycket smarrigt! Purjolökspotatisen blev super lyckade. Första gången jag gjorde det och inte den sista!


Planen idag förutom stranden är att gå och äta på en mexikansk restaurang härnere på walken. Kanske en bio efter det. Imorgon ska vi upp tidigt för en utflykt som jag berättar om sen.


Nä nu har jag inte tid mer, min bok kallar!!!!!

Puss C


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!