torsdag 8 oktober 2009

Helg äntligen!!!!

Mina vänner!


Oj vad jag har längtat efter denna helgen...

Det har varit fullt upp hela veckan. Jag är helt SLUUUTT..


Går upp halv sju. Kör till jobbet halv åtta. Älskling har kört mig.. Tack!

Stupar i säng kl 21. Ja ni hörde rätt! Kl 21 då sover jag som en stock.

Jag har ju varit ensam på förmiddagarna på jobbet sen har A kommit på eftermiddagarna så nästa vecka är jag helt ensam! Har dessutom också varit träning 3 dagar med lärare från Sverige här. Så som sagt fullt upp. Jag hinner inte blogga, jag hinner inte läsa andras bloggar, inte ens min mail... Hahaha! Men snart så har vi ju internet i vår egen lägenhet så då blir allt som vanligt igen:-))


Nu har vi fått nycklarna, fixat med DEWA det är vatten och elföretaget härnere, vi har köpt superfina balkongmöbler, vi har packat allt och imorgon flyttar vi härifrån detta hotellet! Så sista natten här inatt.. Tjoho!


Måste bara berätta för er angående hotellet att polisen har varit här ett antal gånger. Varför? Jo för att folk bokar in sig här och betalar med sina kreditkort. När de kommer hit så finns inga rum...!! Och inga pengar tillbaka!

En annan intressant sak jag hörde var att en kille hade åkt iväg i en sådär 2 veckor.. DÅ hade de hyrt rummet under tiden till någon annan! Fattar ni??? Konstigt att den andra personen inte undrade vad det var för en massa saker i hans rum. De hyrde alltså ut den med killens saker,han som var iväg!


En annan kul sak är att telefonen ringde och då var det en skånetös i luren! Ja just det ja, när jag var på midsommarfest i somras så värdinnan där kände en tjej som skulle flytta hit och hon fick givetvis mitt nummer. Kul hon är här nu! Men det mest roliga var ju ändå att hon hade bott på det här hotellet i somras med sin bror. Så vi har säkert suttit bredvid varandra i lobbyn eller vid frukosten!!! Om hon ändå hade ringt då bara!! Jag somj var så uttråkad i somras! Så det här hotellet är mytomspunnet nu haha. RAMADA i al barsha haha.


NU har vi ätit buffen, jag ska ta lite av glassen till dessert. Sen upp på rummet och ringa för sista gången till dealers, supermarketen som cyklar hem med varor till oss. Sen är det dags för America got talent.


Hörs när vi fått internet igen hörrni!

Puss o kram

C

2 kommentarer:

  1. Saknar din blogg inlägg ju!! Kram

    SvaraRadera
  2. Snäckan, bilder på lgh och utsikten NUUU! Är jättenyfiken! ( Även om jag får se det live om ett par veckor)

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!