onsdag 30 juni 2010

GRATTIS


ETT STORT GRATTIS TILL MIN ÄLSKLING!!!!


Som idag fyller lika ung som mig, 32 år!


Han uppvaktades med tårta, kaffe, sång och presenter i sängen imorse. Ray ban solglasögon, en bok med Donald Trumph och en upplevelse ikväll. Al Hadheera heter det dit vi ska. Det är mitt ute i öknen, arabisk buffe och underhållning som falkshow, kamelshow, sång, dans och magdans hela kvällen. Typiskt arabiskt: ) Se bilden längst ner...


Ska ta lite bilder ikväll så ni får se hur det var.


Igår var vi och handlade tvättmaskin, kyl och frys och en Samsung platt tv till vår lya. Hoppas hoppas vi får nycklarna idag iaf allra senast är ju imorgon då det är den 1 juli.


Ha en underbar dag!








2 kommentarer:

  1. Tack alskling ! Basta uppvaktningen och finaste presenterna !!

    Love u J

    SvaraRadera
  2. Hoppas att ni haft en härig kväll i öknen. Låter som en toppen dag. Stor grattis till Joakim.

    Kramar Karin och Mats

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!