måndag 28 juni 2010

Virus


Fick min stackars dator idag så det var bara att lämna över den till it killen klockan 14 och för mig att spatsera hem. Skööönt. Lade mig nere vid poolen på en solstol i skuggan och öppnade min underbara bok Eclipse. Det finns inget bättre än att ha en riktigt bra bok och öppna första sidan. Härlig känsla, så många sidor och äventyr framför sig. Nu har jag tagit en dusch och vi ska iväg på en visning, alltså inte till oss utan Js jobb. Tar bara nåra min och sen ska vi vidare till Ikea. För att beställa allt och beställa hemleverans och installering som jag berättade om igår. Tydligen så tar det nåra dagar men va gör det, får ha sängen på golvet ett tag bara! Har inte fått nycklarna än, är man förvånad? Nope men förmodligen imorgon eller i övermorgon. Fast i övermorgon fyller en herre 32 år så då blir det mest firande av honom!

Åhhh mina vänner, jag har något skooooj att berättta för er. Fast jag låter er vänta lite. På torsdag tidigast får ni veta: )

Ovan en stulen bild från internet hur vårt Ikea ser ut här. Ser ganska likt ut va? Som överallt annars i hela världen. Det är sig likt bara lite palmer utanför! Blir dinner där ikväll, köttbullar med lingon lockar! Puss på er










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!