tisdag 3 augusti 2010

Tredje dagen

På nya jobbet! Det går finfint. Mycket nytt att lära sig men det ska nog gå bra det med. Vet ni, jag är trött på att vara "ny" på jobbet. Har varit det alldeles för mycket. Men det tar några veckor sen är man inte ny längre. Det är lite längre dagar än det var innan. Jag kör hemifrån kl 8 och är hemma vid 19. Första dagen var det kö och en jävlig rondell så då tog det 2 och en halv timme hem!! Nä jag var inte glad när jag kom hem, kl halv nio.... Dagarna går alldeles för fort och nu är klockan redan halv tio. Nu får man verkligen ta tillvara på varje minut av sin fritid. Kom hem, snabbt på med bikinin o simmade, lagade mat, diskade, nu soffan och lite surfande sen lite internet tv. Får vanlig tv imorgon eller i övermorgon, kul! Har varit utan tv nu i över en månad men som sagt. Tv är lite överskattat nu när det finns internet och jag föredrar att titta på svensk tv men det ska bli mysigt att ha tvn på. Det saknar jag, ljudet....

Imorgon är sista dagen för mig på denna veckan. Sen är det helg. Nu blir det helg torsdag och fredag för mig istället. Skönt att få 2 dagar i rad. Vi får se, de skulle prova det. Iaf under ramadan. Åhh ja ramadan närmar sig med stormsteg....

Här hänger jag om dagarna nu för tiden, rabatt garanteras : ) www.eternelmedspa.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!