lördag 7 augusti 2010

Med...

En kopp rykande varmt vanilj te sitter jag här nyduschad i soffan med min mysklänning och acn på. Ställde klockan på kvart över sex!! imorse för att jag hade tänkt gå upp och antingen simma eller gå på löpbandet. Kanske lite väl energiskt för att vara mig... Vaknade faktiskt 3 min innan den skulle ringa och bestämde mig efter en del tvekan på att sova en timme till hehe, inte så mycket tvekan ska kanske tilläggas. Dealade med mig själv att jag gör det efter jobbet, direkt efter. Och det gjorde jag faktiskt oxå. 40 min svettande där och det känns bra i hela kroppen. Nu finns inga undanflykter längre. Det är gratis, det är 100 meter dit. Så nu har vardagen börjat igen och nu jäklar!


På mitt jobb så finns det ett test man kan göra. Ett blodtest. Då får man veta exakt vad man kan äta, vad man är allergisk mot, vad som är bra för en, vad man absolut inte ska äta osv. En lista hur lång som helst med en massa olika saker och menyer och annat. Visste ni att man kan göra sånt? Det är ju väldigt bra kan tyckas. Dock ligger prislappen på 5000 kr så det hoppar jag, måste ju köpa en flygbiljett istället för den summan och det är roligare! Man kan nog gå ner i vikt på andra sätt tror jag bestämt. Men har man mycket pengar som det är många som har i detta landet så det är ju en LYSANDE ide!


Nu ska jag fortsätta dricka te och kolla lite tv innan sängen kallar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!