fredag 13 augusti 2010

P.A.U.S

Vänner... Jag tar en liten paus från bloggandet. Känner inte att jag har så mycket att skriva om om jag ska vara helt ärlig. Temperaturen utanför dörren håller sig runt 45 till 48 grader så man kan inte vara ute. Det är ramadan och det är ännu mer omöjligt att vistas ute. Det händer inte mycket här som sagt. Saknar min familj och mina vänner hemma. Har inte haft någon semester alls och spenderat hela långa sommaren här och det är 2 månader kvar av den. Jag återkommer när jag får mer energi.

Puss på er!

4 kommentarer:

  1. Vi saknar dig också. Fattar att det är jobbigt med sån värme. Själv blir man galen när det börjar närma sig 30 grader. Hoppas att det snart känns lite bättre igen.
    Kramar i massor från Karin & Mats

    SvaraRadera
  2. Sötnos! Vad tråkigt :( Kämpa på i värmen nu,, ses snart! I höst ska vi hitta på massa roliga saker i Dubai och njuta av vädret ;) PUSS

    SvaraRadera
  3. Hej älsklung. Förlåt att jag inte kunnat maila på hela v, har haft sååå sjukt mkt att göra! Jag saknar dig o våra samtal! Saknar ditt bloggande me! Puss jess

    SvaraRadera
  4. Hej.
    Har varit hemma i Sverige i 2 månader men är tillbaka i Dubai igen.
    Grattis till jobbet och jag hoppas du fortsätter att skriva i bloggen snart igen.
    Kram Ros-Mari

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!