onsdag 4 augusti 2010

Doftfljus

Har idag köpt doftljus på jobbet. Det kom in en säljare, ja ni vet det kommer ju in en massa försäljare till spa. Jag passade på att lukta in sortimentet och bestämde mig för christmas eve doften. Mmm påminner om ja jag vet inte.. kakor, ljus, kanel. Jul, myspys att mysa ner sig i soffan nu när vi har som varmast och bara kan befinna sig inomhus!

Sista dagen inför helgen och oj vad denna vecka gått fort, ännu fortare än vanligt. Tiden springer iväg på jobbet då det hela tiden är fullt upp och jag älskar att ha att göra. Telefonen ringer, kunder kommer in, man chitchattar och dessutom får prata om sitt intresse! Jag får 40 % på alla behandlingar och produkter. Lovely!! Det kommer bli mycket nytt som ska provas och många härliga ansiktsbehandligar. Kanske får jag laserbehandling gratis i ansiktet. IPL föryngring av huden: )

Blev en visit till affären efter jobb där vi handlade oxfile och annat fredags (onsdags mys) Hittade mörk choklad med hallon som jag har saknat från Sverige så nu ska jag sätta på lite kaffe, ta en bit av den chokladen, se en film på TV Jippie har äntligen fått tv sen är det sovmorgon imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!