onsdag 11 augusti 2010

15

Slutade jag idag. Skööönt med 6 timmars dag dessom fick jag en ansiktsbehandling under "lunchen". C vitaminsbehandling var det. Den innehöll en massa som rengöring, massage, rensning av pormaskar, massage och doftade apelsin, ljuvligt!

Respekt till några av mina kollegor som fastar, verkligen. De kan ju inte ens dricka vatten under dagen! Undrar om man själv skulle klara det. Man kanske skulle ta att prova på det för att känna efter hur de har det.... Ramadan började igår kväll så idag är första dagen av en månad.

Nu ska jag pyssla och mysa runt här hemma. Lägga in en maskin tvätt, röja undan lite och börja förbereda lite mat. Ikväll blir det kyckling teriaky mmmm. Sen är det ju helg imorgon, tjohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!