fredag 6 augusti 2010

Fredag

Och det känns som lördag för att jag var ledig igår. Det blev en hemmakväll med mig själv. Mysigt med tv och god middag och egentid!

Nu visar de julfilmer på tv, ja det är sant: ) Precis Grinchen och nu en annan som jag ska se. Som jag sa det är julmys mitt i sommaren haha!

Inga direkta planer för dagen. Tänkte städa lite, hämta mitt pass som nu är cancellerat från mitt förra jobb, ta en fika på Battuta. Kanske bio? Jaja ha en härlig fredag på er. För vissa är det sista dagen inför helgen och för vissa sista dagen innan jobbveckan!



1 kommentar:

  1. Aaah nu förstår jag! Du brukar ju inte vara ledig på tordagar, det brukar vara din sista veckodag - just d! Hoppas du haft en fin helg gumman - skypa ikv kanske? Puss

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!