torsdag 5 augusti 2010

Presenter

Till mig själv är aldrig fel och lite ärende. 8 nya foto till mitt nya visum... Det blev mascara, puder, parfym som är favvo för tillfället. Jennifer Lopez deseo. Dockningsstaton till ipoden..Vad mer? Lunch på costa coffee sen frozen youghurt. De har öppnat ett nytt ställe i battuta med frozen youghurt. Äntligen! Man väljer vilken frukt man vill ha sen så lägger de i det i en maskin och så vips så är det klart, smarrigt och nyttigt! Storhandlat på Geant. Hann inte riktigt städa idag och dessutom så var mannen iväg på golf så jag väntar lägligt på honom. En sak som han kan riktigt bra är att bädda. Jag är urkass på det. Antar att de lär sig det i lumpen, kan det vara så helt enkelt? Iaf så väntar jag på honom nu för vi ska ut och äta förhoppnigsvis om han kommer hem någon gång... Tänkte Frankies nere vid JBR. God italiensk med pianomusik.

Förresten på tal om presenter. Tips på bröllopspresent, någon??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!